Enam-vähem üks leht puhkuseni

Homne leht tuleb huvitav. On üks lugu, mis minu ettekujutuses oli parem, aga tegelikult ei ole sellel ka midagi häda ja seepärast ma ei ütle, mis loost ma räägin. Ma arvan, et lugeja ei arvagi seda ära. Eriti meeldib mulle esiküljelugu – mõnus suvine üllatus.

Aga see pole tähtis, vaid et puhkuseni on jäänud üks leht veel! Siis paar päeva online’i teha ja kolm nädalat vabadust!

Laupäeval oli juba nii kena suvi, et paremat ei oska tahtagi. Muidugi voorisid viigi ääres suvitajad ja nüüd, kus aed on maha kistud, jääb 90 protsenti neist seisma ja meie õue imetlema. Osa vaatavad õunapuid, teised õue sügavusse. Mida täpselt, ei tea. Ise vargsi loodan, et mind, sest ma olen nii kütkestav.

Saagisin käsisaega maha aiapostid. Nii madalalt, et muld kraapis sõrmenukid maha. Olid vast alles pehkinud. Mõni oli sipelgakäike ka täis ja üks õnnestus raudtorust lihtsalt välja tõsta.

Lisa kommentaar

