Twitteri sõltuvus

Kui Larko paar postitust tagasi kommentaaris kirjutas, et kasutab oma ideede kiireks ülestähendamiseks twitterit, olin ma üpris hämmastunud. Olin umbes aasta tagasi nimetatud neti-imet vaadanud, kontogi teinud, aga kiiresti unustanud, sest see tundus täiesti mõttetu. No et kiirblogi, kus kirjutad järjest, mida sa praegu teed. Sõnumi pikkus max 160 tähemärki. Milleks? Ja ma ei istu ju kogu aeg arvuti taga. Ja üldse oleks ju väärikam kirjutada pikemaid ja sisukamaid blogipostitusi.

Nüüd, innustatuna Larkost ja julgustatuna uuest telefonist, mis annab pideva mugava ligipääsu netile, mõtlesin asja üle vaadata. Nalja pärast. Ja juba kolmandat päevaon see mul kenasti ühe aknana lahti ning kasu on sellest täitsa uskumatul kombel tohutult.

Kõige praktilisem on see tööl. See on mu mälu. Minu töö on “katkestuste kultuur” tm …, ehk siis pidev tohutukiire võitlus poolikute pisikeste asjadega, mis nõuavad üksteise võidu tähelepanu. Ja umbes 20 korda päevas potsatan ma arvuti ette maha, aju kinni jooksnud viimasest katkestajast, ja jõllitan tühja pilguga ekraani, sest mõttelõng on katkenud ning peas on vaid värskeim emotsioon.

Nüüd löön ma selle peale ette twitteri, valan stressi ühte-kahte lühilausesse netti, saades selle ühtlasi peast välja, ning samal ajal näen kohe twitterist oma eelmisi sissekandeid, mis taastab mälu pooleliolevate asjade kohapealt.

Kodus, nüüd kus koolitööd on aktuaalsed, on see ka kogu aeg lahti.

Tänu twitterile on hea leida, kuhu aeg kaob või kas ta üldse kaob. Selliseid hoomamatuid või väga pisikesi üksteise otsa kuhjuvaid asju tehes on õhtuks tunne, et midagi ei saand tehtud, kuigi päev läbi sai sebitud. Nüüd on seda imelihtne kontrollida. Selgub, et pigem jõuab asju tehtud rohkem kui arvasin, need lihtsalt ei jää meelde.

Teisest küljest on see tõesti hea ideekoguja või märkmik – ütleb keegi, et peaksime selle asjaga tegelema, viskad selle kohta kohe lause. Ja järgmisel hommikul kerid eelmise päeva sõnumid läbi ning korjad sellised asjad kokku.

Vägev.

PS. Täna õhtul lähen Tallinna.

5 kommentaari “Twitteri sõltuvus

  1. Nonäe, ei pruugi ühtegi vidinat kasutada just sel eesmärgil, milleks see päriselt olemas on. Ja sageli leiavadki kasutajad vidinale mõne sootumaks mõistlikuma rakenduse kui mida arendajad vidinat tehes silmas pidasid. :-)

Lisa kommentaar